یک افسر صهیونیست مطرح کرد؛

۳ چالش عمده پیش‌روی نظامیان صهیونیست در نوار غزه

۳ چالش عمده پیش‌روی نظامیان صهیونیست در نوار غزه

یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی ۳ چالش عمده نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از یائیر زوکرمن سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که تعداد تونل‌های شهر رفح در نوار غزه بسیار زیاد است.

وی که یکی از فرماندهان میدانی ارتش تل‌آویو در رفح بوده، تصریح می‌کند که حماس دوربین‌های زیادی را در رفح برای مدیریت جنگ در این شهر در زیر زمین و روی زمین کار گذاشته است.

این افسر ارشد رژیم صهیونیستی به یکی دیگر از چالش‌های فراروی نظامیان صهیونیست اشاره و تاکید کرد که بمب‌گذاری منازل و اتاق‌ها در رفح قبل از ورود نیروهای ارتش یکی دیگر از مهم‌ترین چالش ها و تهدیدات فراری نیروهای ارتش است.

در همین رابطه یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به «شکست دردناک» این رژیم در جنگ با نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان، اعتراف کرد که این جنگ هزینه‌های زیادی برای تل‌آویو به همراه داشته ‌است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در جنگ غزه ضربات سختی دریافت کرده و تلفات آن بسیار بالا است. گالانت اظهار داشت: جنگ سختی که وارد آن شدیم، ناگهانی آغاز شد و بهای سنگینی را پرداختیم که تا به حال سابقه نداشته است.

گالانت اظهار داشت که نیروهای ارتش، موساد و سرویس‌های امنیتی اسرائیلی از ۸ ماه پیش در ۷ جبهه می‌جنگند و چنین جنگی هیچ وقت سابقه نداشته است.

کد خبر 6141557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha