۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی:

انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است

انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اقتدار کشور است

دلیجان - رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برگزاری انتخابات پرشور به عنوان یکی از مولفه‌های اقتدار کشور، پشتیبان نظام و مردم است که امید است راه رییس جمهور شهید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان اظهار کرد: شهدای خدمت در نقطه‌ای از جغرافیای این سرزمین جان خود را تقدیم کردند که شاید تاکنون هیچ مسؤولی را به خود ندیده بود همچنین وی از آغاز خدمت شب و روز را نشناخت و با مردم و برای مردم بودن و در خط ولایت فقیه بودن را در مسیر خدمت، مدنظر ویژه خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات مختلفی در کشور رقم خورد، افزود: در عرصه بین‌المللی در بریکس، شانگهای و مناسبات بین‌المللی، اتفاقات مبارکی رخ داد و پس از ۴۵ سال مقابله ایران با استکبار، بیش از ۱۳۰ کشور در مجمع عمومی سازمان ملل به فلسطین رأی مثبت دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: زمانی در کشور ما ۲۰۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور با دلار حقوق می‌گرفتند، سه رئیس جمهور جهان در کشور جلسه تشکیل می‌دادند درحالیکه شاه کشور خبر نداشت اما در نتیجه اقتدار مقام معظم رهبری در اوج ناباوری تمام دنیا، تل آویو با موشک‌های سپاه هدف قرار می‌گیرد.

نظری تصریح کرد: مردم قدردان خدمت رئیس جمهور هستند و پیام مردم برای مسئولین اجرایی کشور این است که هرکس در مسیر خدمت صادقانه با مردم تعامل کند، مردم سپاسگزار وی خواهند بود و اگر جایی مورد توجه مردم نیستیم، شرایط خدمت ما را از مردم جدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ولایت را معیار تعیین مسیر دانست و اظهار کرد: انتظار است ۶ نامزد ریاست جمهوری خارج در مسیر ولایت گام بردارند.

نظری ادامه داد: اگر شیعه واقعی علی هستیم باید در مسیری گام برداریم که موجب نارضایتی مردم نشود چرا که خدمتگزار مردم هستیم و در آستانه انتخابات نیز باید در مسیری حرکت کنیم که رضایت مردم تأمین شود.

نظری افزود: انقلاب اسلامی دارای دو عنصر معنویت که یادگار حضرت امام بوده و توجه به مردم پس از توکل به خدا است که این انقلاب را محکم نگه داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، تصریح کرد: برای سرنگونی این انقلاب به واسطه ترور، عزیزان بسیاری را در طول این سال‌ها از دست داده ایم اما این انقلاب به واسطه خون شهدا پایدار خواهد ماند.

وی هشتم تیرماه را سرنوشت ساز دانست و گفت: کشور آماده است تا در هشتم تیر، مردم در کمال آرامش و بر اساس اصول رهبر انقلاب، از بین کاندیداها یک نفر را برگزینند.

نظری با تاکید بر عدم جانبداری مسؤولان و هیئت اجرایی از کاندیداها ادامه داد: مسئولین زیر نظر مردم هستند و اگر به دنبال اعتمادسازی هستیم، نباید در مسیر انتخابات در هواداری یا علیه داوطلبی صحبت کنیم. بر خلاف انتخابات مجلس، استفاده از امکانات دولتی برای نامزدها ممنوع بوده و در قانون برای آن جرم‌انگاری شده است.

وی با تاکید بر توجه به مؤلفه‌های مورد نظر رهبری، افزود: باید در مسیر جلب مشارکت مردم گام برداریم. مدیران باید در بین مردم حضور میدانی داشته باشند و پشت میزنشینی را رها کنند و شهرها و روستاها باید با تبیین انتخابات، رنگ و بوی انتخابات بگیرند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تمرکز خود را بر این انتخابات گذاشته و برای حذف یک رأی از صندوق آرا، برنامه‌ریزی کرده است که باید با ایجاد حماسه پرشور، مکملی برای بدرقه رئیس جمهور شهید ایجاد کنیم.

نظری شهدا، دانشمندان، موشک‌های نقطه‌زن و نیروهای نظامی را از مؤلفه‌های اقتدار نظام دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتدار کشور که پشتیبان نظام و مردم است، راه رئیس جمهور شهید را ادامه داده و با همراهی همه دستگاه‌های اداری کشور در جهت اقتدار کشور گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم به خدمتگزاران خود چشم دوخته اند، گفت: مسؤولان مستقیم و غیرمستقیم انتخابات، حق ورود به جناح‌بندی‌های سیاسی نداشته و اگر نگاه خاص یک رئیس اداره به یک نامزد باشد، با وی برخورد خواهد شد و انتظار است ستادهای انتخاباتی با رعایت اخلاق، موجب جلب اعتماد مردم و حضور پای صندوق رأی شوند.

کد خبر 6141600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha