۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

والیبال نوجوانان دختر آسیا - تایلند

خمسه: باید ذهن بازیکنان را آماده کنیم/ چین‌تایپه تیمی سرعتی است

خمسه: باید ذهن بازیکنان را آماده کنیم/ چین‌تایپه تیمی سرعتی است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: باید ذهن بازیکنان را آماده کنیم تا بتوانند براساس توانایی‌ که دارند عملکرد مناسبی در مصاف با چین‌تایپه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از روز یکشنبه ۲۷ خرداد در ناخون‌پاتوم آغاز شد و مرحله مقدماتی این رقابت‎‌ها، دیروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) به پایان رسید و تیم ملی نوجوانان دختر ایران با کسب یک پیروزی و یک شکست مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها را کسب کرد و فردا(پنج‌شنبه ۳۱ خرداد) از ساعت ۹ صبح به مصاف چین‌تایپه خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران بیان کرد: بازیکنانم بعد از انجام رقابت با فیلیپین و ژاپن، فرصتی دو روزه برای استراحت داشتند و سعی کردیم در این دو روز، تمرینات خود را ادامه دهیم. با توجه به نقاط ضعفی که داشتیم به یک هماهنگی بین بازیکنان رسیدیم تا بتوانیم نقاط ضعف را پوشش دهیم.

فاطمه شعبان خمسه با اشاره به حریف بعدی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران ادامه داد: جدال بعدی‌مان با چین‌تایپه است. از این تیم اطلاعاتی داریم و سعی کردیم در این دو روز بیشترین زمان را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف این تیم اختصاص دهیم تا بازیکنانم با برنامه و اطلاعات لازم برابر حریف خود به میدان روند. چین‌تایپه تیمی سرعتی است و از کارهای ترکیبی متعددی در حملاتش استفاده می‌کند، بنابراین باید ذهن بازیکنان را آماده کنیم تا بتوانند بر اساس توانایی که دارند عملکرد مناسبی در مصاف با این تیم ارائه دهند.

شعبان خمسه در پایان گفت: امیدوارم با تمرکز و آرامشی که بازیکنان باید در این دیدار داشته باشند، بتوانند تمامی برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنند و نتیجه خوبی مقابل چین تایپه کسب کنند.

کد خبر 6141685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha