۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

فرماندار تالش:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تالش اندیشیده شد

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تالش اندیشیده شد

تالش- فرماندار تالش با تاکید بر لزوم افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تالش اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن ظهر چهارشنبه در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ بی طرفی و امین بودن مجریان انتخابات در شهرستان تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند، لذا این امر اهمیت خاصی دارد به ویژه این انتخابات، از حساسیت بیشتری برخوردار است.

فرماندار تالش در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مدیریت، دقت و برنامه‌ریزی لازم می‌خواهد، افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز است نمایندگان فرماندار نیز نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند، لذا به همین منظور تمهیدات برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان اندیشیده شده است.

مؤذن در ادامه در ادامه تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا در انتخابات ما حضور مردم کمرنگ باشد، لذا مردم ولایتمدار تالش همچون گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 6141816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha