۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰

گفت‌وگوی مهر؛

انتخاب اصلح باید بتواند ظرفیت‌های مردم را به صحنه بیاورد

انتخاب اصلح باید بتواند ظرفیت‌های مردم را به صحنه بیاورد

بندرعباس- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: انتخاب اصلح کسی است که بتواند ظرفیت‌های مردم را به صحنه بیاورد و از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در مساله انتخاب اصلح، با رجوع به بیانات و نقطه نظرات امامین انقلاب اسلامی و برآیند و آیات و روایات اسلامی به این نتیجه می‌رسیم که اصلح کسی است که بتواند راه برون رفت از مشکلات کشور را شناسایی کند و برای آن‌ها راه حل عملی ارائه کند.

وی افزود: اعتقاد داریم یکی از راه حل‌های نجات جامعه از مشکلاتی که گریبان‌گیر شده است به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد: لازمه حل مشکلات جامعه روی کار آمدن و انتخاب شخصی به عنوان رئیس جمهور است که بتواند از این ظرفیت‌ها در کشور بهترین استفاده را داشته باشد و مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان‌کرد: در انتخابات پیش‌رو این ضرورت احساس می‌شود که بایستی مردم کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند که بتواند ظرفیت‌های مردم را به صحنه بیاورد.

وی نگاه به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی را از دیگر ملاک‌ها برای انتخاب اصلح دانست و گفت: «شهید آیت الله رئیسی» فرصت بازخوانی الگوی ایده‌آل خدمت و مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را به وجود آورد از این رو باید با نگاه به این مفهوم تلاش کنیم تا رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امامین انقلاب را انتخاب کنیم.

کد خبر 6141823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha