۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

انتقاد از وعده بی‌سرانجام روحانی / پزشکیان به فکر زاینده‌رود باشد

انتقاد از وعده بی‌سرانجام روحانی / پزشکیان به فکر زاینده‌رود باشد

اصفهان - فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: خشکی زاینده‌رود در اثر عدم مدیریت، بی‌برنامگی و فساد برخی افراد است که موجب عقب‌ماندگی اقدامات شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله صلواتی ظهر چهارشنبه در مراسم استقبال مردم اصفهان از مسعود پزشکیان با بیان اینکه ملت ایران به صحنه انتخابات آمدند و درپی آن اصلاحات نیز به صحنه آمد، اظهار کرد: امیدواری جبهه اصلاحات ایران با تأیید نامزد خود آقای پزشکیان زنده شد و این نیروی سیاسی بار دیگر در صحنه قرار گرفت.
وی با تقدیر از همراهی ظریف و مهرعلیزاده با پزشکیان در سفر به اصفهان و با انتقاد از اقتصاد بیمار و تورم و گرانی حاکم بر کشور، افزود: نیاز است که رابطه بین دولت و ملت بار دیگر به شکل روشنی برقرار شود، اختلاف طبقاتی کاهش یافته و ارزش ازبین رفته ریال بار دیگر بازگردد.

این فعال سیاسی وضعیت بازنشستگان را نامناسب دانست و گفت: دولت‌های گذشته همگی با شعار بهبود معیشت و کمک به مردم آمده‌اند اما اقداماتشان در این زمینه مناسب نبوده است.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند تحریم اثر نداشته شاید سفره‌ای پربها دارند، افزود: تغییر مدیریت‌ها باید سبب جلوگیری از اجحاف در حق مردم و با نگاه به عدم بکارگیری خویشاوندان و آقازاده‌ها باشد.

صلواتی گفت: مردم ما اهل حجاب هستند اما نباید با لجاجت بخواهیم این امر را تحقق ببخشیم.

وی تاکید کرد: آقای روحانی یک مرتبه در میدان نقش جهان خطاب به مردم اصفهان گفت که معضل دریاچه ارومیه حل شد و اکنون نوبت زاینده‌رود است اما اقای پزشکیان دیدید که این رودخانه همچنان خشک بوده و نیاز به اقدام مؤثر است.

صلواتی ادامه داد: خشکی زاینده‌رود در اثر عدم مدیریت، بی‌برنامگی و فساد برخی افراد است که موجب عقب‌ماندگی اقدامات شده‌اند.

کد خبر 6141829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha