۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸

امام جمعه تایباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت مانور نظام را افزایش می‌دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت مانور نظام را افزایش می‌دهد

تایباد- امام جمعه تایباد گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد، قدرت مانور داخلی و بین المللی نظام بیشتر می‌شود، بنابراین آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری است.

حجت الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم و رهگشا است، تمام جبهه استکبار و همه نیروهای دنیاگرا در مقابل ما جبهه گرفتند و مردم را به دوری از انتخابات تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: ۴۵ سال است که ملت در صحنه حاضر است، در مساله انتخابات موضوع مهم‌تر است، هرچه مشارکت بیشتر باشد، قدرت مانور داخلی و بین المللی نظام بیشتر می‌شود، بنابراین آنچه اهمیت دارد مشارکت حداکثری است.

وی گفت: تمام هم و غم دشمنان این است که ما در خصوص سرنوشت خود، بی تفاوت باشیم و جامعه خبرنگاری در امر مشارکت اثر بسیاری دارد، بیان خدمات انقلاب که دنیا به آن معترف است، می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

ملکی تصریح کرد: در سوره نور خداوند می‌فرماید، «مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و وحی ایمان دارند و در امر جامع، رهبران الهی را تنها نمی‌گذارند»، عقل سلیم و دین، حضور مردم را شرط قرار داده است. در انتخابات نیز مردم شرکت حداکثری خواهند داشت و منتخب آنها هر کس باشد، جزو خانواده نظام است.

کد خبر 6141875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha