۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

وزیر علوم؛

خداوند به من توفیق داد تا با شهدای خدمت همنشین و هم صحبت باشم

خداوند به من توفیق داد تا با شهدای خدمت همنشین و هم صحبت باشم

وزیر علوم گفت: خداوند به من توفیق داد با شهدای خدمت همنشین و هم صحبت باشم، من با دکتر رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان ارتباط کاری خیلی نزدیکی داشتیم الحق و الانصاف زندگی آنها شهید گونه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید مصطفی چمران و شهدای پرواز اردیبهشت گفت: امیدواریم خداوند به خانواده این شهدا صبر جمیل دهد و خداوند به ما توفیق دهد رهرو راه واقعی شهیدان و شهدای خدمت و در رأس آنها سید جلیل القدر، شهید رئیسی باشیم.

وی ادامه داد: خداوند به من توفیق داد با شهدای خدمت همنشین و هم صحبت باشم، من با همه شهدایی که پرواز اردیبهشت بودند به جز کاپیتان و خدمه پرواز همنشینی و هم صحبتی داشتم.

وزیر علوم افزود: انصافاً فرمایش سردار دل‌ها شهید سلیمانی فرمایش به حقی است که فرمودند، کسی شهید می‌شود، که در دوران زندگی، شهید گونه زندگی کرده باشد، الحق و الانصاف این شهدا همین گونه بودند من با دکتر رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان ارتباط کاری خیلی نزدیکی داشتیم انصافاً این گونه بودند انشاالله خدا این شهدا را با ائمه اطهار مشهور کند و شفیع ما در روز محشر و قیامت باشند.

در ادامه مراسم از خانواده شهدای خدمت و خانواده شهید مجید شهریاری به عنوان شهید سال بسیج اساتید تجلیل شده و از شهدای علمی یاد شد.

کد خبر 6141897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha