۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

مدیرکل غله مازندران:

کارخانه های آرد مازندران درجه بندی می شود

کارخانه های آرد مازندران درجه بندی می شود

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ارزیابی و درجه بندی کارخانه های آرد استان با هدف نوسازی تجهیزات در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته درجه بندی کارخانجات آرد استان ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که ارزیابی و درجه بندی کارخانجات آرد را در دستور کار قرار دادند بیان کرد: یک حرکت درست می‌تواند منشأ خدمات ارزشمند و یک تلنگر، تحرک و پویایی برای خدمت بهتر به مردم استان باشد.

مدیرکل غله مازندران با بیان اینکه هدف از درجه بندی، آسیب شناسی و واقعیت شناسی است تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نوسازی تجهیزات، و به روزرسانی کارخانجات برای ایده آل سازی عملیات تولید محصول استراتژیک آرد است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در اجرای طرح اظهار داشت: در اجرای طرح درجه بندی کارخانجات آرد می‌بایست با برقراری عدالت در رفتار و گفتار، در بخش‌های مختلف اعتماد ایجاد کرد و با جدیت و دقت پیش رفت و نقاط ضعف طرح نیز هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

وفایی نژاد با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال یک رسالت هستیم و آن خدمتگزاری به مردم و پیشرفت نظام می‌باشد افزود: هر یک نمره که اضافه یا کسر می‌شود حق الناس است و باید در امتیازدهی به کارخانجات با رعایت انصاف و عدالت رفتار کرد.

وی افزود: در گذشته درجه بندی کارخانجات آرد به صورت سالانه اجرا می‌شد اما اکنون با طراحی فرم جدید، امتیازدهی به کارخانجات براساس نوسازی و بصه روزرسانی تجهیزات و همینطور بررسی عملکرد کارخانجات و شکایات مربوط به آنها به صورت ماهانه لحاظ می‌شود.

کد خبر 6141912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha