۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶

تامین مالی تولید و صنعت با ابزارهای جدید

تامین مالی تولید و صنعت با ابزارهای جدید

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) در راستای افزایش توان رقابت‌پذیری صنعت ملی و ارتقای سطح فناوری صنایع کشور تفاهم نامه‌ای امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و راهبردی و تحقق اهداف مقرر در سیاست‌های کلی علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی مبنی بر تقویت اقتصاد دانش‌بنیان، تفاهم نامه همکاری میان فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و محسن نادری منش مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) امضا شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: توسعه ابزارهای نوین تأمین مالی برای رفع مشکلات مالی واحدها با تمرکز بر تأمین مالی زنجیره‌ای را در دستور کار خود قرار داده ایم و در زنجیره‌های مس و مبلمان به صورت آزمایشی اجرا خواهیم کرد.

همچنین مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) حمایت از صنایع کوچک و متوسط، خوشه‌های صنعتی، واحدهای دانش بنیان، بنگاه‌های اقتصادی صادرکننده و نیز فعال در حوزه هوش مصنوعی، هوافضا، الکترونیک و میکروالکترونیک را از اولویت‌های کاری این صندوق در سال ۱۴۰۳ برشمرد و گفت: با هدف حمایت از واحدهای تولیدی، در سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع پرداخت شد.

کد خبر 6141964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha