۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

فضای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پر نشاط است

فضای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پر نشاط است

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فضای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاملاً پر نشاط است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار کرد: فارغ از هر دیدگاه یا هر نامزد که مورد حمایت دوستان باشد یا نتیجه انتخابات، مهم برای ما ایجاد این شور انقلابی است.

وی ادامه داد: قطعاً ما پس از انتخابات نیز تشکر قاطع می‌شود. فضای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاملاً پر نشاط است و همه طیف‌ها در صحنه حضور دارند و انتخابات هم قطعاً رقابتی است.

افروغ با اشاره اینکه دولت شهید آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به اصحاب رسانه داشتند، اضافه کرد: همکاری و هماهنگی صورت گرفته بین خبر و رسانه با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت و خانه مطبوعات، منجر به ایجاد فضای همدلی شده است.

وی با اشاره به صدور مجوز ۵۰ رسانه استان بوشهر در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: امروز در استان بوشهر قریب ۱۵۰ رسانه مکتوب و غیرمکتوب دارای مجوز فعالیت دارند که از این تعداد یک سوم آنها به تعداد ۵۰ رسانه در دولت سیزدهم مجوز فعالیت أخذ کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: کوشش و تلاش رسانه نقش ویژه و اساسی برای جهت دهی افکار عمومی در این مقطع دارد. از آنجا که پس از اتفاقی که برای تیم رئیس جمهور و همراهان آن افتاد؛ فرایند انتخاباتی به شکل مطلوب در حال انجام است، اما برایمان آنچه مهم است ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشند.

کد خبر 6141972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha