۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

مسوول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین‌دشت:

شادپیمایی و اطعام فقرا به مناسبت عیدغدیر در زرین‌دشت انجام می‌شود

شادپیمایی و اطعام فقرا به مناسبت عیدغدیر در زرین‌دشت انجام می‌شود

زرین‌دشت -مسوول اداره تبلیغات اسلامی زرین‌دشت گفت: پخت ده هزار پرس غذا جهت اطعام نیازمندان و راه‌اندازی کاروان شادی و پیاده‌روی روز عید از جمله برنامه‌های زرین‌دشت در گرامیداشت عید غدیر است.

مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح برنامه‌های عید غدیر خم در شهرستان زرین‌دشت ابتدا بیان کرد: گرامیداشت عید خجسته و مبارک غدیر خم، عید امامت و ولایت بر همه ما یک تکلیف واجب است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین‌دشت افزود: در همین راستا مردم مؤمن و متدین شهرستان زرین‌دشت نیز با برپایی جشن ویژه شب عید به ویژه در سه شهر حاجی آباد، دبیران و شهر پیر به گرامیداشت این عید دینی می‌پردازند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پخت ده هزار پرس غذا جهت توزیع میان نیازمندان، راه‌اندازی کاروان شادی و پیاده‌روی و شادپیمایی در روز عید، پخت غذا و اطعام غدیر در هر سه شهر حاجی آباد، دبیران و شهر پیر و برخی از روستاهای این شهرستان با همکاری کمیته امداد و ائمه جمعه و با مشارکت مردم و گروه‌های مردمی، هیأت مذهبی، سپاه شهرداری و شورای شهر از جمله دیگر برنامه‌های شهرستان زرین دشت به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خواهد بود.

کد خبر 6141987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha