۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

وزیر علوم:

معادل خوابگاههای متاهلی پس از انقلاب خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود

معادل خوابگاههای متاهلی پس از انقلاب خوابگاه متاهلی ساخته می‌شود

وزیر علوم گفت: برنامه ما این بود که معادل کل خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده پس از انقلاب خوابگاه بسازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ساخت خوابگاه های متاهلی گفت: در دوره شهید رئیسی، عزم خوبی برای احداث خوابگاه های متأهلی وجود داشت، برنامه ما این بود که تا آخر سال ۱۴۰۳ تقریباً معادل کل خوابگاه‌های متأهلی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احداث شده بود دراین یک‌سال معادل آن به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی من این است که این اتفاق بیفتد چون منابع آن توسط دانشگاه ها از مسیر مولدسازی تامین شده و همچنین قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اعتباراتی را به این موضوع اختصاص داده بود که خوشبختانه سال گذشته این اعتبارات تخصیص داده شد.

وزیر علوم افزود: من فکر می‌کنم که این اتفاق بیفتد، در زمینه خوابگاه‌های مجردی واقعا این انتظار و مطالبه مردم وجود دارد که فرزندانشان وقتی در دانشگاه‌ها قبول می‌شوند، نگران محل اسکان آن‌ها نباشند، انتظار ما این بود که در پایان دولت دکتر رئیسی از هزار واحد خوابگاه متأهلی به پنج هزار و ششصد واحد برسیم که مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره اینکه سکان را رها نکرده اید گفت: فرقی نمی کند، مدیریت‌ها در جمهوری اسلامی مثل مشعلی است که یک ورزشکار در دست داشته و تحویل فرد بعدی می‌دهد.

کد خبر 6142019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha