۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

رییس هیات ورزش های رزمی مازندران:

خانه ورزش های رزمی در مازندران وجود ندارد

خانه ورزش های رزمی در مازندران وجود ندارد

ساری- رییس هیات ورزش های رزمی مازندران نبود خانه رزمی را دغدغه ۱۲ هزار ورزشکار فعال تحت پوشش بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحیدرضا باقری بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران با داشتن ۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب رشته‌های مختلف اعم کیک بوکس‌، ظرفیت‌های بالایی در این رشته دارد، گفت: سال قبل ۶۷ نفر به عضویت تیم‌های ملی درآمدند.

وی گفت: از این تعداد ۳۷ نفر برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مدال‌های رنگارنگی را کسب کردند، همچنین ۵ نفر از مربیان مازندرانی و عضویت تیم‌های ملی در آمدند.

وی با بیان که ۶۰ درصد از رزمی کارهای تیم ملی را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: مازندران در زمینه‌های مختلف از جمله داوری و غیره در صدر قرار دارد و توانسته بسیاری از کلاس‌های داوری را برای ارتقای ورزش‌ها برگزار کند.

باقری با عنوان اینکه دو داور استان در مسابقات بین‌المللی حضور داشتند، گفت: در المپیک ورزش‌های رزمی در ریاض نیز دو نفر از همکاران استان مازندران سهمیه المپیک کسب کردند.

باقری با اظهار اینکه در استان مازندران ۵۰ رشته فعال است ادامه داد: راه اندازی خانه رزمی برای استان مازندران امری ضروری و واجب است زیرا ورزشکاران و قهرمانان زیادی در استان مازندران فعالیت می‌کنند شمار زیادی از ورزشکاران نیز به عضویت تیم ملی در آمدند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی مازندران با بیان اینکه مازندران از داشتن خانه رزمی محروم است، گفت: دو رویداد ملی هیأت‌های ورزشی رزمی در استان مازندران برگزار و مازندران میزبان این دو اردوی تیم ملی است.

وی ادامه داد همچنین آئین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان مازندران اول تیرماه در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان که در استان مازندران ۳۵ مسابقه هیئت ورزشی رزمی برگزار شد، گفت: میزبانی تیم ملی ۴۵۰ مدال آوری در این رشته صورت گرفته است.

باقری اعزام ۶۲ تیم به مسابقات کشوری را از دیگر اقدامات بیان کرد.

کد خبر 6142070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha