۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۸

استاندار خوزستان:

۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دست اجرا است

۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دست اجرا است

چذابه- استاندار خوزستان گفت: امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می کنیم در مرداد ماه به سرانجام برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اربعین در چذابه که با حضور سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین کشور انجام شد، گفت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می‌کنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

استاندار خوزستان افزود: همه کشور و استان بسیج شده تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده‌های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تأمین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

وی ادامه داد: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم و قرار شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

حسینی محراب بیان کرد: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران خواهد شد؛ همچنین نظم بخشی به پارکینگ‌ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آنها و درختکاری در ۲ مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از مردم مناطق در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 6142093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha