۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

در مستند اول زاکانی مطرح شد؛

زاکانی: از زمان فارغ‌التحصیلی تا به الان، بنده مطب خصوصی نداشتم

زاکانی: از زمان فارغ‌التحصیلی تا به الان، بنده مطب خصوصی نداشتم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مورد داشتن مطب خصوصی جهت ویزیت بیماران، اظهار داشت: از زمان فارغ‌التحصیلی تا به الان بنده مطب خصوصی نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، پخش برنامه تبلیغاتی «علیرضا زاکانی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «مستند یک» شبکه یک سیما، آغاز شد.

زاکانی در در این مستند در مورد داشتن مطب خصوصی جهت ویزیت بیماران، اظهار داشت: از زمان فارغ‌التحصیلی تا به الان بنده مطب خصوصی نداشتم.

وی در مورد مقابله با مفسدین گفت: یک وجه عدالت، مبارزه با فساد است. با گردن کلفت‌ترین افراد مقابله کرده‌ام. سال‌ها افتخار پرچم‌داری مبارزه با فساد را داشتم که البته هزینه‌های آن‌را پرداخت کردم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مورد مذاکرات برجام، بیان کرد: دشمنی آمریکا و صهیونیست برای ما آشکار است. دشمن و دوست مشخص است.

زاکانی در بخش دیگری از این مستند در مورد مسکن گفت: روزگاری برای گران کردن پایتخت برنامه‌ریزی می‌کردند که حاصلش حاشیه نشینی شد.

وی با اشاره به زمان مدیریتش در شهرداری تصریح کرد: زمانی که پا در شهرداری تهران گذاشتیم می‌گفتند نمی‌توانی حقوق آخر ماه کارکنان را پرداخت کنی، اما ما این کار را انجام دادیم. البته همه این اقدامات بدون حضور شهید رئیسی امکان پذیر نبود.

کد خبر 6142109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha