۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹

فرماندار اصلاندوز:

۲۱ هزار اصلاندوزی واجد شرایط رای دادن هستند

۲۱ هزار اصلاندوزی واجد شرایط رای دادن هستند

اصلاندوز - فرماندار اصلاندوز با اشاره به وجود ۲۱ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان گفت: ۵۶ شعبه اخذ رأی اصلاندوز پیش بینی شده است.

صمد روحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در شهرستان اصلاندوز تمامی فرآیندهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور پیش می‌رود.

وی گفت: جمعیت شهرستان اصلاندوز براساس آخرین سرشماری ۳۲ هزار و ۵۶۰ نفر است که از این تعداد ۲۱ هزار نفر افراد واجد شرایط رأی دادن و یک هزار و ۵۰۰ نفر هم رأی اولی هستند.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با اشاره به پیش بینی ۵۶ شعبه اخذ رأی در این شهرستان عنوان کرد: از این تعداد ۲۱ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار است و یک هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرس و نظارت در امر برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

رئیس شورای اداری شهرستان اصلاندوز افزود: آمار مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصلاندوز بالای ۶۸ درصد بود و امسال ۸ تیرماه مردم با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان اصلاندوز ثبت خواهند شد.

روحی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا در انتخابات ما حضور مردم کمرنگ باشد، لذا مردم ولایت مدار اصلاندوز همچون گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 6142180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha