۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴

سعیدی مطرح کرد؛

پویش سهم من در تداوم حیات با انتشار در صفحات مجازی آغاز شد

پویش سهم من در تداوم حیات با انتشار در صفحات مجازی آغاز شد

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پویش سهم من در تداوم حیات از امروز تا ۳۱ تیرماه با هدف بهره گیری از اقدامات مسوولانه مردمی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، میثم سعیدی با اشاره اجرای پویش با شعار «سهم من در تداوم حیات» اظهار کرد: شعار سهم من در تداوم حیات به ما این را یاد آوری می‌کند که هر فرد چه میزان در حفظ محیط زیست مسؤول است و در قبال آنچه میزان می‌تواند مشارکت داشته باشد.

وی نقش مردم و آموزش همگانی در حفظ محیط زیست را امری ضروری دانست و عنوان داشت: امید است با تلاش مضاعف مسئولین و همدلی مردم، بتوانیم وظیفه خود را برای داشتن زمینی پاک و محیط زیستی سالم برای خود و نسل‌های آینده به انجام برسانیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، با دعوت از پیوستن تمامی مردم و علاقمندان به حوزه محیط زیست به این پویش تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با ضبط کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای از خود وظیفه و سهم خود را در حفظ محیط زیست عنوان داشته و برای انتشار این کلیپ‌ها در فضای‌های تحت اختیار این سازمان از طریق پیام رسان های داخلی روبیکا، روبینو، شاد و همچنین اینستاگرام سازمان حفاظت محیط زیست ارسال کنند.

کد خبر 6142212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha