۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

نماینده مردم آبادان در مجلس:

تخریب نامزدهای انتخابات بازی در پازل دشمن است

تخریب نامزدهای انتخابات بازی در پازل دشمن است

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: تخریب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باعث مأیوس شدن مردم می‌شود و افراد تخریبگر خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین نظام‌های جهان است که مردم نقش مستقیمی در انتخاب مسؤولان آن دارند؛ بر این اساس از رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور تا شورای اسلامی شهر توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در حالی هشتم تیرماه، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که هم اکنون فضای کشور شور و حال انتخاباتی به خود گرفته و همه محافل از فضای مجازی تا فضای حقیقی گرفته پیرامون انتخابات با شور و نشاط مواجه شده‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موج مثبت انتخابات، توضیح داد: نشاط سیاسی کشورمان که طی روزهای گذشته به اوج خود رسیده نشان از پیش بینی حضور پرشور مردم در صندوق رأی است.

مولوی با اشاره به بی اخلاقی‌های انتخاباتی تصریح کرد: ضرورت دارد افراد از تخریب ناجوانمردانه و بدون سند و مدرک علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند چرا که این کار باعث دلسردی مردم نسبت به کشور می‌شود و این تخریب‌ها با آموزه‌های دینی ما در تضاد است.

وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به تهمت، تخریب و غرض ورزی می‌کنند خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود ملت فهیم و حماسه‌ساز ایران اسلامی با بررسی سوابق اجرایی و عملکردی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

مولوی عنوان کرد: مأیوس کردن مردم از حضور در حماسه انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین هدف ایادی استکبار جهانی است و تاریخ ثابت کرده دشمن از مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه هراس دارد.

کد خبر 6142330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha