۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۰

امام جمعه اهرم:

حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد

حضور حداکثری در انتخابات باعث  یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: مردم باحضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود بار دیگر زمینه یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی را فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت عنوان داشت: حضور پرشور و شعور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی برای انتخاب ریاست جمهور کامل کننده شرکت میلیونی مردم در آئین تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت خواهد بود.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: همان طور که مردم با حضور پرشور و آگاهانه در آئین تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، دشمنان را ناامید کردند با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود بار دیگر زمینه یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی را فراهم خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مراسم تشییع شهدای خدمت که در راه خدمت به ملت، توسعه و پیشرفت کشور به شهادت رسیدند به دنیا ثابت کردند ملت ایران در همه صحنه‌های دفاع از نظام ایستاده و برخلاف القائات منفی دشمنان این مرز و بوم این نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را حفظ کرده است.

پهلو زاده خاطرنشان کرد: همه ما میدانیم انتخابات ایران و میزان حضور و مشارکت مردم بر مناسبات دنیا تأثیرگذار است و باید مردم آگاهانه و به دور از تعصبات حزبی، جناحی و گرایش‌های سیاسی نامزد اصلح و توانمندی را انتخاب کنند که به جای غرب به توان داخلی اتکا داشته باشد.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: آنچه نیاز است نباید خدمات و اقدامات رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم فراموش شود بلکه باید منصفانه و به دور از تعصبات جناحی همه خدمات دولت کار و کرامت را بازگو کنند تا در فقدان رئیس جمهور شهید، مردم با خدمات این دولت بیشتر آشنا و آگاه شوند.

کد خبر 6142345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha