۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸

معاون استاندار گلستان:

راهیان نور نسخه شفا بخش و امتداد راه شهدا است

راهیان نور نسخه شفا بخش و امتداد راه شهدا است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه راهیان نور یادآور و نشر دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است، گفت: راهیان نور نسخه شفا بخش و امتداد راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد راهیان نور استان اظهار کرد: راهیان نور، یاد شهید جمهور رئیسی را برای ما زنده می‌کند، شهید جمهور که عید خود را نه در سفر کیش بلکه در سفر راهیان نور و از مسجد جامع خرمشهر آغاز می‌کرد.

وی افزود: حق مردمی که ملت امام حسین و ملت شهادت هستند این است دولتی که منتصب آنها است به راهیان نور نگاه ویژه ای داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: عزت و اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جنس مقاومت است، راهیان نور و راهیان پیشرفت نشان دهنده عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یادآور و نشر دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است، یادآور شد: برخی از افراد می‌خواهند نسخه‌های انحرافی برای کشور بپیچند، اما راهیان نور نسخه شفا بخش و امتداد راه شهدا است.

مهاجر اظهار کرد: راهیان نور یک کار هماهنگ و منسجم بین ادارات و بسیج است، این مدل موفق قابل بسط دادن به سایر موضوعات است.

وی افزود: همه ما تکلیف داریم در مناسبت‌ها و برنامه‌های پیش رو، گفتمان انقلاب را فریاد بزنیم و به گوش مردم برسانیم تا نزدیک‌ترین فرد به این گفتمان انتخاب شود.

کد خبر 6142348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha