۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸

نماینده مردم اهواز در مجلس:

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری اقدامی ناروا است

تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری اقدامی ناروا است

اهواز - نماینده مردم اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه مجلس گفت: فضای انتخابات نباید به سمتی برود که کاندیداها و هواداران آنها به تخریب یکدیگر بپردازند، این کار اقدامی ناروا است.

سید محسن موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکل گیری فضای شور انتخاباتی در کشور اظهار کرد: امیدوارم فضای سالم انتخاباتی در راستای انتخاب صحیح و اصلح شکل گیرد و همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم تلاش کنند.

وی با عنوان اینکه مناظره‌های انتخاباتی باید در فضایی استدلالی و علمی برگزار شود، افزود: بهترین تبلیغ برای کاندیداها عملکرد و سابقه اجرایی آنها است، برای مردم عملکرد بیش از سخنرانی حائز اهمیت است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب در روزهای گذشته نامزدهای انتخاباتی و هواداران را از ایجاد فضای تخریبی برحذر کرده بودند.

موسوی زاده گفت: فضای سالم و پرشور انتخاباتی بدون شک در افزایش مشارکت مردم در انتخابات سهم خواهد داشت و تخریب نامزدهای قطعاً باعث خوشنودی دشمن و معاندان نظام که از هر حربه‌ای برای دلسرد کردن مردم از انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌کنند، می‌شود.

کد خبر 6142362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha