۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷

مسوول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس:

جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد

جهاد تبیین نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد

بیجار- مسوول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: جهاد تبیین نقش مهم و تأثیرگذاری در افزایش میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدتقی احمدی صبح پنجشنبه در جمع نشست جهاد تبیین فرهنگیان شهرستان بیجار، با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار حساس و مهم هستیم، اظهار کرد: بعد از حادثه دلخراش شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان مجبور شدیم در هشتم تیرماه انتخابات زودهنگام برگزار کنیم.

وی افزود: مردم باید حماسه مراسم تشییع شهید رئیسی بزرگوار را با حضور پرشور در انتخابات تکمیل کنند که خاری در چشم دشمنان و سبب یأس و ناامیدی آن‌ها باشد.

مسؤول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.

احمدی افزود: سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی بر لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.

احمدی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به فضل خدا و به برکت زحمات آیت‌الله رئیسی در دنیا جایگاهی همراه با اقتدار دارد.

کد خبر 6142452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha