۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

با همراهی گروه «قمر»؛

حمیدرضا نوربخش در تالار وحدت می‌خواند/ اجرای آثار دهقان

حمیدرضا نوربخش در تالار وحدت می‌خواند/ اجرای آثار دهقان

تازه‌ترین کنسرت گروه «قمر» به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش روز چهاردهم تیر در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی «قمر» به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان روز چهاردهم تیر تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

در این کنسرت که به خوانندگی حمیدرضا نوربخش پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، قطعاتی از آثار منتخب نوید دهقان در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران اجرا می‌شود.

بهزاد رواقی نوازنده تار، علیرضا گرانقدر نوازنده سنتور، شاهین صفایی نوازنده تار، امین گلستانی نوازنده تار، مجید رضادوست نوازنده بم‌تار، نسیم اربابی نوازنده کمانچه، حسین محمدحسینی نوازنده نی، یکتا کرمانی نوازنده آلتو، فرهاد صفری نوازنده تمبک وشهریار نظری نوازنده دف گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

از ویژگی‌های مهم برگزاری این کنسرت، حضور حمیدرضا نوربخش مدرس آواز و مدیرعامل فعلی خانه موسیقی به عنوان خواننده در این کنسرت بعد از مدت‌ها دوری است که طی سال‌های اخیر به دلیل عهده‌داربودن سمت مدیرعاملی خانه موسیقی حضور کمتری را به عنوان خواننده در تالارهای پایتخت تجربه کرده بود.

گروه «قمر» به سرپرستی نویددهقان نیز از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که از سال‌های گذشته تا کنون فعالیت‌های متعددی را با هنرمندان و خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان انجام داده است.

کد خبر 6142851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha