۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم؛

حرم رضوی با نصب کتیبه‌ها و پرچم‌های رنگی آذین‌بندی شد

حرم رضوی با نصب کتیبه‌ها و پرچم‌های رنگی آذین‌بندی شد

مشهد- معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، حرم مطهر امام رضا (ع) با نصب کتیبه‌های متعدد و پرچم‌های رنگی آذین‌بندی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شبان اظهار کرد: آذین بندی با شکوه حرم مطهر رضوی در راستای ایجاد فضایی شاد و معنوی برای زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج (ع) در این ایام مبارک، انجام شده است.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی افزود: به مناسبت دهه ولایت، کتیبه‌های بزرگ مناسبتی به متراژ ۶۱۶ متر مربع در ایوان‌های حرم مطهر نصب شده است، این کتیبه‌ها حاوی احادیث و اشعاری در خصوص فضائل و مناقب امیرالمؤمنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) هستند، همچنین دو کتیبه به متراژ ۱۴۴ متر مربع به مناسبت ولادت امام علی النقی الهادی (ع) و امام موسی بن جعفر (ع) نیز، نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج کتیبه به متراژ ۳۸۵ متر مربع با مضامین عید ولایت در ایوان دارالسیاده و صحن گوهرشاد نصب شده‌اند، ادامه داد: همچنین ۱۱۴ کتیبه دیواری به متراژ ۳۶۳ متر مربع در صحن‌های مرکزی و پیرامونی و بست‌ها، نصب شده‌اند.

شبان خاطرنشان کرد :۲۳۱ پرچم رنگی به متراژ ۴۶۷ متر مربع در ورودی‌های پارکینگ ۱، خدام، لبه پشت بام‌ها و ستون‌های نوری صحن غدیر و کوثر به اهتزاز درآمده‌اند.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی در پایان گفت: این آذین‌بندی با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) انجام شده است.

کد خبر 6143167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جعفر رعیت حسن ابادی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      ایام دهه ولایت وامامت برهمگان مبارک باشد بی گمان یادسید شهدای خدمت حضرت ایت الله رئیسی ازخاطرما بیرون نرود.