۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام علی رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چنین روزی در سال ۱۳۶۰ به فرمان امام عظیم الشان  سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس شده است.

وی بیان کرد: در دنیا هر مکتب و نحله و گروهی برای به کرسی نشاندن گفتمان خود از مدل تبلیغ استفاده می‌کند و به تعبیر حضرت امام خمینی می‌توان گفت که دنیا بر دوش تبلیغات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اضافه کرد: حال با تشکیل انقلاب اسلامی و استقرار حکومت الهی و اقبال عمومی جهانیان به دین اسلام مواجه گشته‌ایم باید با تبلیغ صحیح؛ اسلام را آن گونه که هست به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: هدف از تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ و ترویج و اعتلای فرهنگ غنی و پربار سبک زندگی دینی و حیات معنوی است.

وی گفت: سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغ دینی مردمی، زمینه سازی برای تربیت نیروی مؤمن و انقلابی و متخصص و تشکیل و حمایت از تشکل‌های دینی و مذهبی و برنامه ریزی برای نشر و احیای معارف ناب شیعی با روش‌های نوین و بروز تبلیغی و فهم و تحلیل و اقدام متقابل با نحله های ضد توحیدی و تلاش برای انتقال و صادر کردن پیام انقلاب اسلامی به جهان و نشر و تدوین کتب و مقالات و سمینارهای علمی به منظور تقویت پشتوانه نظری مسائل دینی و انقلابی از جمله فعالیت‌ها و رسالت و تکلیف مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: ما در مجموعه انقلابی و نورانی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام بر عهد خود با امام شهیدان و شهدای گرانقدر تا پای جان برای نشر معارف اسلامی پایبند هستیم.

کد خبر 6143181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha