۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

امام جمعه موقت بجنورد:

همه آحاد جامعه نسبت به برپایی جشن‌های باشکوه غدیر تکلیف دارند

همه آحاد جامعه نسبت به برپایی جشن‌های باشکوه غدیر تکلیف دارند

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: نسبت به برپایی جشن‌های باشکوه عید سعید غدیر خم همگان تکلیف دارند.

گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در عید سعید غدیر خم علاوه بر برپایی جشن‌های باشکوه مکلف به تبلیغ این روز بزرگ نیز هستیم.

وی در ادامه افزود: مجریان و ستادهای انتخاباتی در حال تلاش برای فراهم کردن مقدمات حماسه بزرگ انتخابات هستند.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: هر چه آگاهی شهروندان نسبت به جایگاه ریاست جمهوری و تأثیر آن در کشور بیشتر باشد یقیناً خلق این حماسه باشکوه‌تر می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: در شرایطی که با تبلیغات عرفان‌های کاذب و ظهور فرقه‌های نوظهور و تبلیغات بهائیت و وهابیت مواجه هستیم بر نقش مهم و اثرگذار جایگاه ریاست جمهوری در نگه‌داشت و دین‌داری جامعه و اثرگذار است.

وی در ادامه بیان کرد: در چنین شرایطی رئیس جمهور باید پاسدار اسلام و مروج دین و اخلاق اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: یکی از وظایف رئیس جمهور حفظ استقلال سیاسی کشور است که از شعارهای اصیل انقلاب بود زیرا قبل از آن کشور ما وابسته به قدرت‌های غربی بود و ارمغان انقلاب استقلال سیاسی بود.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: حفظ استقلال اقتصادی از وظایف دیگر رئیس جمهور است و با حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات داخلی در این مسیر نقش‌آفرین است.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: مرزبانی مرزهای اعتقادی و حفظ استقلال فرهنگی در عصر شبیخون فرهنگی مهم است.

وی این اثر گذاری گسترده را دلیلی بر شرکت در انتخابات و برگزیدن فردی که بعد از رهبری بالاترین شخص کشور است که حق و تکلیف مردم است.

امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: مردم بر سر عهد خود با امام و انقلاب هستند و یگانه مسیر اصلاح امور کشور انتخابات است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر امیدواری دوست‌داران انقلاب اسلامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: ستادها و نمایندگان کاندیداها مراقب رعایت اخلاق و قانون باشند و فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های ناظران و مجریان و هواداران در رصد دستگاه قضائی خراسان شمالی است.

کد خبر 6143254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha