۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

فعالیت انتخاباتی پزشکیان با شیب ملایم دنبال می‌شود

فعالیت انتخاباتی پزشکیان با شیب ملایم دنبال می‌شود

اصفهان - رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: فعالیت انتخاباتی پزشکیان با شیب ملایمی پیش رفته و او مسیر ارایه برنامه‌های خود را به تدریج طی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی صبح جمعه با حضور در ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان اظهار کرد: وجه تمایز نامزد جبهه اصلاحات با سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تکیه بر حل مسائل روز جامعه همچون گشت نور و فیلترینگ و رابطه ایران با کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به آسیب تحریم‌ها علیه مردم کشورمان، افزود: امیدواریم با انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور سیاست خارجی به ریل مناسب خود بازگردد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: ۸۵ درصد کاربران اینترنت در کشور از فیلترشکن استفاده می‌کنند، چرا خودمان را آزار می‌دهیم؟ کجای دنیا وضعیت اینچنین است؟ چرا باید انقلابی که برای حاکمیت مردم اتفاق افتاد مبتنی بر فیلترینگ باشد؟ نه فقط در فضای مجازی بلکه در عرصه انتخابات نیز چنین است.

وی بر لزوم اولویت بخشی به حل مسائل مربوط به سیاست داخلی و خارجی تاکید و اضافه کرد: هرچند همه چیز دست دولت نیست ولی رئیس جمهور آینده باید موضع محکمی در این خصوص داشته باشد.

فراهانی ادامه داد: فعالیت انتخاباتی پزشکیان با شیب ملایمی پیش رفته و او مسیر ارائه برنامه‌های خود را به تدریج طی خواهد کرد.

وی گفت: پزشکیان انسان باتجربه و هوشمندی است و همین که توانسته در چند دوره رأی اعتماد مردم تبریز را کسب کند نشان می‌دهد که با فضای انتخابات بیگانه نیست.

فراهانی با بیان اینکه اگر قشر خاکستری برای رأی دادن قانع شود امکان پیروزی مسعود پزشکیان حتی در دور اول انتخابات وجود دارد، اظهار کرد: این قشر زمانی تحریک می‌شود که جوانان سردمداران جنبش باشند بدین سبب فعالیت ستاد جوانان می‌تواند نقش کلیدی در نتیجه انتخابات داشته باشد.

کد خبر 6143266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha