۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵

امام جمعه محمودآباد:

رییس جمهور باید عدالتخواه و ضدفساد باشد

رییس جمهور باید عدالتخواه و ضدفساد باشد

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: توجه و باور به جوانان و داشتن روحیه عدالتخواهی و ضد فساد بودن از لازمه های یک رییس جمهور خوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با بیان اینکه انتخابات حماسه حضور مردم است، اظهار کرد: معجزه حضور مردم بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است.

وی با بیان اینکه برای تحقق حماسه انتخابات همواره دو شرط را بیان کرده اند، افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات و در گام بعدی انتخاب خوب همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه هرگاه مردم در صحنه حضور مقتدر داشته اند دستاوردهای زیادی را کسب کرده ایم، تاکید کرد: بدون شک این بار نیز حضور مردم باعث کسب دستاوردهای بزرگ برای نظام، کشور و در نهایت مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید به دنبال انتخاب فردی با کفایت و مدیر برای اداره کشور باشند، اضافه کرد: انتخاب فردی مردمی و لبریز از امید و تلاش مجاهدانه می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رئیس جمهور باید به توانمندی‌های داخل کشور ایمان و اعتقاد داشته باشد، بیان کرد: کسی که به ظرفیت و توانمندی کشور اعتقاد ندارد نمی‌تواند توسعه و پیشرفت را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه باور به مردم و مردمی سازی امور یکی دیگر از شاخصه‌های رئیس جمهور آینده است، تاکید کرد: توجه و باور به جوانان و داشتن روحیه عدالتخواهی و ضد فساد بودن از لازمه‌های یک رئیس جمهور خوب است.

امام جمعه محمودآباد در پایان یادآور شد: عدالت در کشور فقط عدالت اقتصادی نیست بلکه باید در همه حوزه‌های کشور عدالت جاری و ساری و باشد.

کد خبر 6143396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha