۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

امام جمعه رودان:

دولت بعدی نقاط قوت دولت سیزدهم را حفظ کند

دولت بعدی نقاط قوت دولت سیزدهم را حفظ کند

بندرعباس- امام جمعه رودان با تاکید بر لزوم تلاش برای شناخت و معرفی گزینه اصلح در انتخابات گفت: دولت بعدی نقاط قوت دولت سیزدهم را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رودان اظهار کرد: انتخابات نماد عینی مردم سالاری دینی است و نظام جمهوری اسلامی ایران با آیت فرآیند درون‌مایه خود را که برگرفته از مردم سالاری است را به نمایش می‌گذارد.

وی بیان کرد: طبق گفتمان رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم شرایط دو امر مبارک را در انتخابات فراهم کنیم که در گام نخست مشارکت بالا و سپس انتخابات خوب است از این ضرورت دارد ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود انتخاباتی حداکثری را رقم بزنند.

امام جمعه رودان در تبیین آثار و برکات مشارکت سیاسی بالا در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم بن بست‌های موجود در جامعه را از بین می‌برد و اعتبار و اقتدار کشور را در تمام مجامع ملی و بین‌المللی افزایش می‌دهد.

وی ضمن دعوت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آن‌ها به رعایت تقوای سیاسی، گفت: قانون تمام بایدها و نبایدها را برای کنش‌گری در فضای انتخابات مشخص کرده است که همگان باید به آن پایبند باشند.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر انتخاب اصلح و تلاش برای شناسایی بهترین‌ها در صحنه انتخابات تصریح کرد: رصد دقیق تحرکات و برنامه‌های نامزدها و توجه به نوع برقراری ارتباط با مردم قطعاً می‌تواند به ما در انتخاب درست کمک کند ضمن اینکه باید توانایی‌های مدیریتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را نیز در انتخابات خود دخیل کنیم.

امام جمعه رودان خاطر نشان کرد: دولت بعدی باید نقاط قوت دولت سیزدهم را حفظ کند چرا که شهید رئیسی شخصیت تراز مدیریت و کار جهادی در کشور بود از این رو باید برای جانشینی چنین شخصیتی، گزینه‌ای انتخاب شود که بتواند راه این شهید را ادامه بدهد.

بارانی با بیان اینکه بازگشت به عقب حاصلی جز خسارت برای کشور نخواهد داشت، عنوان‌کرد: مردم بایستی در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهند.

کد خبر 6143399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha