۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

امام جمعه میناب:

حضور حماسی در انتخابات رأی به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

حضور حماسی در انتخابات رأی به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

میناب- امام جمعه میناب گفت: حضور حماسی و مشارکت مردم در انتخابات رأی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میناب با تبریک دهه امامت و ولایت ضمن تاکید بر لزوم ایجاد حماسه سیاسی در انتخابات اظهار کرد: به بیان رهبر انقلاب، اصل مطلب در مسئله انتخابات، ایجاد حماسه سیاسی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی افزود: حماسه یعنی افتخارآفرین که با شور و هیجان انجام می‌گیرد از این رو لازم است شور و هیجان انتخابات با دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی افزایش یابد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همه رأی‌هایی که به هر یک از این نامزدهای محترم داده می‌شود رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.

وی ادامه داد: همه وظیفه دارند در صحنه دعوت مردم به مشارکت ورود کنند از این رو امروز کاندیداها، مسؤولان، جوانان و تمام معتمدان و منتفذان برای رقم زدن حماسه حضور تکلیف دارند.

خطیب جمعه میناب تاکید کرد: مساله بسیار مهم دیگر انتخاب اصلح است؛ رئیس جمهور منتخب باید صاحب فاکتورهای تدین، تقوا، انقلابی‌گری، جهادی بودن، اقتدار و عزت باشد و بتواند راه شهدای خدمت را طبق گفتمان امامین انقلاب ادامه دهد.

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات یک اصل راهبردی برای کشور به شمار می‌رود از این رو برای پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت، خنثی سازی جنگ ترکیبی و تقویت دولتی که در کنار امام امت می‌خواهد ما را به قله برساند باید همگان به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنند.

کد خبر 6143435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha