۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵

امام جمعه گرمی تاکید کرد؛

پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها

پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها

گرمی- امام جمعه گرمی گفت: پرهیز از تخریب نامزدها و حامیان آن‌ها در اولویت همگان باشد و باید در عین حال از بین صالحان، اصلح را برای این مسوولیت بزرگ انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت اللّه یداللّه صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: تمام کسانی که از شورای نگهبان برای ریاست جمهوری صلاحیت گرفته‌اند، سرمایه‌های ملی و انسانی ما هستند و باید از تخریب آنان و حامیانشان پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه باید از بین صالحان، اصلح را برای این مسؤولیت بزرگ انتخاب کنیم، گفت: کسانی برای این مسئولیت بزرگ اصلح هستند که در کنار داشتن اعتقاد راسخ به ارزش‌های انقلاب و حکومت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت در حوزه‌های مختلف برنامه روشن داشته باشند و از روحیه جهادی برخوردار بوده و پرتلاش باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: منتخب مردم باید صادقانه با مردم سخن بگویند و در ایام تبلیغات آنچه را می‌توانند، می‌خواهند و می‌شود به اجرا در آورد بر مردم بگویند و با سخنان جذاب خلاف واقع، افکار عمومی را فریب ندهند.

حجت‌الاسلام صفری با تبریک عید غدیرخم با بیان اینکه خدای متعال برای مدیریت جامعه، حکومت غدیری یعنی ولایت و امامت را انتخاب کرد اما بشر با تحریف آن خود را گرفتار کرد، ادامه داد: عده‌ای حکومت استبدادی را برگزیدند و بر جان و مال مردم مسلط شدند و حق انتخاب و اختیار را از آنان گرفتند اما عده‌ای با ملاک قرار دادن جمهوریت برای حکومت با قدرت زر و زور و تزویر، افکار عمومی را فریب دادند و به نام مردم اما به کام خود حکومت کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در امامت انحراف ایجاد کردند و با شکست در جامعه امروزی دنیا را در فساد و تباهی گرفتار کردند، خاطرنشان کرد: تنها حکومتی که می‌تواند در مقابل زورگویان عالم بایستد و عزت و آزادگی را بر مردم خود فراهم سازد، حکومت ولایی است که نمونه اش را در لبنان و یمن و ایران می‌بینیم.

خطیب جمعه شهرستان گرمی با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران وی، هفته قوه قضائیه را گرامیداشت و با تشکر از زحمات قوه قضائیه افزود: کار قوه قضائیه همواره سخت است اما امروز مسئولیت سخت‌تری دارد که باید به آنها عمل کند.

کد خبر 6143465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha