۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۳

مشارکت در پویش لقمه میلیونی توسط بسیج مهندسین صنایع

مشارکت در پویش لقمه میلیونی توسط بسیج مهندسین صنایع

سید پوریا محسنی مسئول موکب بسیج مهندسین صنایع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری مهر در خصوص تدارکات برای راهپیمایی غدیر گفت: در سال جاری شمسی تدارکات برای راهپیمایی غدیر شامل ایستگاه صلواتی، ایستگاه پذیرایی و پردیس فرهنگی انجام شده و در همین راستا نیزتغییراتی در نوع پذیرایی از راهپیمایی کنندگان صورت می‌گیرد.

او در این باره گفت: در نحوه پذیرایی با توجه به نظرسنجی انجام شده، تعداد و کیفیت اقلام را ارتقا داده ایم. همچنین نوع پذیرایی قرار است تغییر کند.

محسنی درادامه درباره ابتکارات بسیج مهندسین صنایع نیز افزود: سعی کرده ایم در پویش یک میلیون لقمه ای مشارکت کنیم و عضو کمیته آن نیز هستیم. سعی می کنیم که در حوزه مشارکت مردم هم کارهای ویژه ای انجام دهیم. اطلاع رسانی و دعوت از گروه های مهندسی و پیمانکاری از ابتکارات در این زمینه بوده است.

به گفته او خانواده ها چه در بخش خدمت گزاری و چه خدمت پذیری مشارکت فعالی خواهند داشت. آنها هم در صحنه راهپیمایی و هم در آماده سازی لقمه ها کمک کرده اند.

محسنی در این باره گفت: سال گذشته در این رویداد ۱۰ هزار لقمه توزیع شد که در خانه های اعضا حاضر شده بود و ما در مقاطع مختلف زمانی توزیع کردیم.

کد خبر 6143571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha