۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳

یورو ۲۰۲۴؛

برتری اتریش برابر لهستان/«لواندوفسکی» در آستانه حذف از جام

برتری اتریش برابر لهستان/«لواندوفسکی» در آستانه حذف از جام

تیم ملی فوتبال اتریش در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های اروپا برابر لهستان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال لهستان و اتریش در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۴) امروز جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «المپیک برلین» به مصاف هم رفتند که اتریش موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را مغلوب کند.

اتریش و لهستان که در گروه مرگ مسابقات قرار دارند دیدار نخست خود را با شکست پشت سر گذاشتند. اتریش در بازی اول با نتیجه یک بر صفر مغلوب فرانسه شد و لهستان با نتیجه ۲ بر یک از هلند شکست خورد.

در این مسابقه تیم اتریش بود که برتری نسبی نسبت به حریف خود داشت و توانست در دقیقه ۹ توسط «ترائونر» به گل اول برسد. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و لهستان که نمی خواست نیمه اول را بازنده به رختکن برود حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه ۳۰ توسط «کریشتوف پیانتک» به گل تساوی دست پیدا کرد.

در حالی که بازی با تساوی دنبال می شد «رابرت لواندوفسکی» ستاره بارسلونایی لهستان که در دیدار اول به دلیل مصدومیت فرصت بازی پیدا نکرده بود و در این بازی هم از روی نیمکت کار را آغاز کرده بود در دقیقه ۶۰ وارد زمین شد تا هواداران لهستان به پیروزی امیدوار باشند.

اما این اتفاق رقم نخورد و این اتریش بود که در دقیقه ۶۶ توسط «کریستوف بوامگارتنر» به گل دوم دست پیدا کرد.

اتریش پس از این گل عقب ننشست همچنان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۷۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد و «مارکو آرناتوویچ» موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه لهستان را برای بار سوم باز کند.

در جدول رده بندی این گروه، هلند، فرانسه و اتریش با ۳ امتیاز صدرنشین هستند و لهستان بدون امتیاز در انتهای گروه قرار دارد تا کار یاران لواندوفسکی برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

اتریش در دیدار آخر باید به مصاف هلند برود و لهستان هم با فرانسه دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6143634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha