۲ تیر ۱۴۰۳، ۳:۱۱

پس از ناکامی دربرابر حملات کوبنده ارتش یمن رخ داد؛

خروج خفت‌بار اصلی‌ترین ناوهواپیمابر تروریستی آمریکا از دریای سرخ

خروج خفت‌بار اصلی‌ترین ناوهواپیمابر تروریستی آمریکا از دریای سرخ

یک رسانه مطرح آمریکایی بامداد شنبه از خروج ناو هواپیمابر «آیزنهاور» از دریای سرخ و جایگزینی با یک ناو نظامی دیگر طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اقتدار نظامی و حملات اخیر نیروهای مسلح یمن ضد ناو هواپیمابر ارتش تروریست آمریکایی «آیزنهاور»، یک رسانه آمریکایی از خروج اصلی‌ترین ناو دریایی ارتش تروریستی آمریکا از دریای سرخ خبر داد.

الجزیره قطر بامداد شنبه گزارش داد که شبکه آمریکایی فاکس نیوز اعلام کرد که ناو هواپیمابر آیزنهاور از دریای سرخ خارج می‌شود و ناو روزولت جایگزین آن خواهد شد.

این در حالیست که نیروهای مسلح یمن ۳ هفته پیش در پاسخ به حملات نیروهای آمریکایی و انگلیسی به یمن و در ادامه حمایت از مردم غزه، ناو هواپیمابر آیزنهاور را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

در خبری مرتبط، مؤسسه دریانوردی آمریکا اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که چه ناو هواپیما دیگری جایگزین آیزنهاور در منطقه غرب آسیا خواهد شد.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم تل آویو حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کد خبر 6143698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Ramina IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      وقتی یمن بتونه عرشه ی ناو هواپیما بر امریکا رو بزنه بدون شک ایران میتونه غرقش کنه