۲ تیر ۱۴۰۳، ۷:۴۱

پنجره مهر؛

در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود

در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود

کرمان_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: روز عید غدیر خم تعداد ۱۱۰ دیگ غذا برای اطعام مردم در خیابان ها و میادین شهرهای استان کرمان توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید شهابی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ایام غدیر دو مسئله جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر به صورت ویژه مد نظر می‌باشد افزود: جشن‌های کیلومتری در شهرستان‌های با جمعیت بالا رقم می‌خورد که امیدواریم مردم به صورت مادی و معنوی از این جشن‌ها حمایت کرده و با حضور خود بتوانیم جشن بزرگ امیر المومنین را در کشور امیر المومنین پرچمدار بوده و با شکوه برگزار کنیم.

وی افزود: در روز عید غدیر بحث اطعام غدیر را نیز دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم یک عدد قابل توجه برای امیر المومنین غذا پخت شود.

وی ادامه داد: در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمان تعداد ۱۱۰ دیگ غذا به نیت امیرالمومنین در ملأ عام و خیابان‌ها و میادین شهر پخت و از مردم دعوت می‌شود در ظهر روز عید غدیر خم هر خانواده چند غذا بیشتر آماده کرده و به عنوان جشن و اطعام غدیر بین همسایه‌هایش توزیع کند.

حجت الاسلام شهابی، تصریح کرد: انشاالله توفیق پیدا کنیم با انجام کارهای خرد و کلان جشن ولایت امیرالمومنین (ع) را فریاد بزنیم، خوشحالی کرده و به دنیا اعلام کنیم.

کد خبر 6143727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رسول احمدی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 0
      بنظر بنده بجای غذا احسان کردن غیره به فکر شغل و کار مسکن وآینده مردم جوانان بودن خیلی خیلی بهتر بود ومیشد....آقایون مسئول
    • منصور IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      4 0
      والله خدا راضی نیست چون که همش ریا کاری هست،این همه آدم مریض صعب العلاج توی بیمارستانها هست برید خرج فقرا کنید
    • عمار . IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      به نام خداوند جان و خرد : لبیک یا خامنه ای لبیک یا رسول الله ص در روز غدیر خم است و باید این مراسم عید سعید غدیر در سرتا سر ایران اسلامی در حرمهای مطهر امام زادگان بزرگوار لازم التعظیم با شکوه و با عظمت در سر تا سر ایران اسلامی عزیزمان و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار گردد و شب دوشنبه که