۲ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

اردوی جامعه فرهنگ، هنرو قرآنی خراسان جنوبی به مشهد مقدس برگزار شد

اردوی جامعه فرهنگ، هنرو قرآنی خراسان جنوبی به مشهد مقدس برگزار شد

بیرجند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اردوی جامعه فرهنگ، هنرو قرآنی خراسان جنوبی به مشهد مقدس در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامل سه بخش گفتمان سازی، توانمندسازی و سودمند سازی است توجه ویژه‌ای به مسائل تفریحی، رفاهی و فرهنگی جامعه هدف شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اردوها نیز بخشی از همین مسائل تفریحی و رفاهی است، گفت: سیاست ما بر این است که در حوزه برنامه‌های رفاهی هر سال یک گام رو به جلو و برنامه‌های کیفی‌تر داشته باشیم.

فرخنده اظهار کرد: در همین راستا در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه اردوی سیاحتی- زیارتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و قرآنی را به مشهد مقدس داشتیم.

وی بیان کرد: در این اردو برنامه‌هایی را در رواق دارالهدایه آستان قدس رضوی و نمایشگاه و موزه‌های آستان داشتیم که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۸۸ نفر از جامعه فرهنگ و هنر، رسانه و قرآنیان خراسان جنوبی با دو دستگاه اتوبوس به این سفر اعزام شدند، یادآور شد: همه این برنامه‌ها و زیارت‌ها از برکت دولت سیزدهم و انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6143743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha