۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

رییس‌جمهور بعدی باید مانند شهید رییسی دغدغه مردم را دنبال کند

رییس‌جمهور بعدی باید مانند شهید رییسی دغدغه مردم را دنبال کند

حداد عادل با اشاره به انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو کسی منتخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در آئین گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار کرد: سر پیوند اصناف با انقلاب اسلامی دیانت آنهاست؛ اصناف در جنگ اقتصادی نقش خوبی ایفا کرده‌اند و سامان داشتن اصناف منجر به ساماندهی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه رمز پیوند و همبستگی اصناف با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دیانت و مسلمانی است، تصریح کرد: سامان داشتن بهتر اصناف به معنی سامان داشتن بهتر جامعه است. زندگی مردم با سامان داشتن اصناف بهتر می‌شود و هرچه مشکلات اصناف کمتر باشد مردم رضایت بیشتری در جامعه خواهند داشت و در اقتصاد خرد و کلان تأثیر دارند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ادامه داد: اصلاحیه قانون نظام صنفی در مجلس یازدهم تصویب شد و امیدواریم منظور اصناف را برآورده کند.

حداد عادل تصریح کرد: جمعه هشتم تیرماه فرصت و آزمون دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم که آن نیز انتخابات است امیدواریم حضور شکوهمندانه مردم و اصناف را در این ارتباط داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم که در نتیجه انتخابات کسی منتخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد تا کشور در فضایی بدون تنش به کار خود ادامه دهد و به مردم در مناطق محروم بیشتر خدمت کند.

کد خبر 6144046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha