۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

شمشیربازی قهرمانی آسیا - کویت

صعود شمشیربازان اسلحه سابر مردان و اپه بانوان به جدول ۳۲ نفره

صعود شمشیربازان اسلحه سابر مردان و اپه بانوان به جدول ۳۲ نفره

نمایندگان ایران در اسلحه سابر مردان و اپه بانوان با عملکرد قابل قبول در مرحله گروهی مقدماتی مسابقات شمشیربازی قهرمانی به صورت مستقیم به جدول ۳۲ نفره صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز (شنبه ۲ تیر) با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و سابر مردان در کویت آغاز شد.

در اسلحه اپه زنان، ریحانه رضایی و کیمیا رضایی دو نماینده ایران بودند که در مرحله گروهی مقدماتی به مصاف حریفان شان رفتند. کیمیا رضایی در این مرحله با متحمل شدن ۵ باخت و کسب یک پیروزی موفق به صعود نشد و با کسب جایگاه ۴۸ به کار خود پایان داد اما ریحانه رضایی باکسب ۴ برد و متحمل شدن ۲ باخت صعود کرد.

این ملی پوش در جدول ۶۴ نفره با قرعه استراحت روبرو شد و به صورت مستقیم به جدول ۳۲ نفره راه یافت. ریحانه رضایی برای صعود به جدول ۱۶ نفره باید با «آندریوا ولادیسلاوا» از ازبکستان رقابت داشته باشد.

در اسلحه سابر مردان علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران نمایندگان ایران بودند. در مرحله گروهی مقدماتی این بخش، علی پاکدامن تنها نتیجه یک دیدار را واگذار کرد و در ۵ دیدار به برتری دست یافت. محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران هم هر ۶ دیدار خود را با برد به پایان رساندند. بدین ترتیب این سه شمشیرباز ضمن صعود از مرحله مقدماتی، در جدول ۶۴ نفره با قرعه استراحت روبرو شدند و به صورت مستقیم به جدول ۳۲ نفره راه یافتند.

محمد فتوحی هم در مرحله گروهی مقدماتی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما راهی جدول ۶۴ نفره شد. وی در این جدول با «عادل المطیری» از عربستان رقابت کرد و باشکست ۱۵ بر ۱۴ او موفق به صعود شد. 

کد خبر 6144222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha