۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

استاندار سمنان:

۱۲ طرح بهداشت و درمان در استان سمنان افتتاح شد

۱۲ طرح بهداشت و درمان در استان سمنان افتتاح شد

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۲ طرح بهداشت و درمان در سطح استان افتتاح شد، گفت: طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس در سمنان، گرمسار، سرخه و شاهرود به بهره برداری رسید.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه همزمان با افتتاح ۶۷۹ طرح حوزه سلامت کشور ۱۲ طرح بهداشت و درمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نیز به بهره برداری رسیدند، ابراز داشت: این طرح‌ها یادگار ارزشمند دولت سیزدهم برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی با بیان اینکه مهمترین این طرح‌ها احداث مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در شهر سمنان بود، افزود: این مجموعه به نام رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی نام گذاری شده است.

استاندار سمنان از افتتاح انبار استراتژیک دارو و ملزومات پزشکی در سمنان خبر داد و ابراز داشت: این مجموعه با ذخیره سازی شش ماهه انواع دارو برای مواقع اضطراری کاربرد دارد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان گرمسار، افتتاح ششمین پایگاه پیش بیمارستانی سمنان و افتتاح آزمایشگاه طبی شبکه بهداشت و درمان شهر سرخه دیگر طرح‌های مهم بودند.

وی افزود: توسعه بلوک زایمان بیمارستان بهار و طرح و توسعه بخش تخصصی و فوق تخصصی اطفال این بیمارستان در شاهرود دیگر طرح‌هایی بود که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و ۱۰۰ تخت به تجهیزات این مجموعه اضافه کرد.

کد خبر 6144231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha