۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی ارتش در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی ارتش در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

تربت حیدریه- پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی مهر ولایت ۲ تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا داوودی کیا، جانشین تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش ظهر شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه که با حضور امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا همراه بود، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل ارتش مبنی بر تأمین مسکن برای پرسنل ارتش، با رایزنی‌های انجام گرفته با اداره مسکن و شهرسازی یک مجتمع از سایت مسکن مهر در مرحله سفت کاری را تحویل گرفتیم

جانشین تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش تصریح کرد: این پروژه ۲۸۸ واحدی در قالب ۱۲ بلوک در مرحله سفت کاری و ۵۰ درصدی که به صورت تهاتری از مسکن و شهرسازی خریداری شده، تحویل تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی شد.

وی گفت: امروز و با حضور مسؤولان استانی و محلی چهار بلوک در قالب ۹۶ واحد مسکونی در پروژه ۲۸۸ مهر ولایت ۲ با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و تحویل پرسنل غیور تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش شد.

داوودی کیا افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به دغدغه تأمین مسکن پرسنل ارتش، بلوک‌های دیگر این مجتمع در فازهای جداگانه تا پایان بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش بیان کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم آئین بهره‌برداری از ۸۳۹ واحد مسکونی مهر ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 6144255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سجادکرمانی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      1 0
      کرمان هم تا4ماه دیگه تکمیل میشن
    • سرباز وطن IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      2 0
      پروژه قوچان هنوز خوابه و سفت کاریش هنوز تموم نشده ازفرمانه محترم نیرو زمینی قاطعانه میخوایم که برخورد کنن
    • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      12 0
      فقط ارتش
      • علی میر ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
        0 0
        ارتش فقد برای دفاعی هستش اما از لحاظ امنیت و تمام امور اداری و کشور داری و از هر لحاظ سپاه عالیه ...ینی همش سپاه انجام میده
    • مهدی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      درود بر ارتش ولایی
    • به خدا پروژه 70درصد بوده خریدن الانم پیمانکاران طل ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      طلب کار وتعطیلن
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 0
      باسلام واحترام.فرمانده محترم نیرو زمینی برای بنده که۱۹سال خدنتم کد۶۲هم دریافت نکردم وهیچ امتیاز از سازمان تا بحال نگرفتم .وبا بیماری اعصاب وروان رنج میبرم و۳تا فرزندمحصل دارم که به ترتیب از سورراهنمایی تاششم وسوم ابتدایی درس میخوانند توان هزینه زندگی به سختی برایم قابل تحمل میباشد.با تقدیم حترامات