۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

مسوول بسیج رسانه گیلان:

«حریم رسالت» فرصتی برای بازشناسی هویت اصیل بانوی ایرانی است

«حریم رسالت» فرصتی برای بازشناسی هویت اصیل بانوی ایرانی است

رشت- مسوول بسیج رسانه گیلان گفت: «حریم رسالت» فرصتی برای بازشناسی هویت اصیل بانوی ایرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا ظهر شنبه در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در این برنامه به اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به میزبانی گیلان اظهار کرد: معرفی رسانه‌ای چهره زن در تراز انقلاب باهدف الگو سازی و معرفی به نسل جوان از طریق روایت زنان موفق در رسانه‌ها و تولید محتوای در تراز از اهداف جشنواره بین‌المللی حریم رسالت است.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت، بروز و ظهور جایگاه زن بعد از انقلاب اسلامی در بستر رسانه و فضای مجازی با هدف روایتگری و مقابله با تحریف دشمن در جنگ شناختی را از اهداف خود می‌داند، افزود: تمامی بانوان رسانه‌ای و فعال فضای مجازی کشور با روایت زنان موفق در محورهای اعلام شده به فعالیت در بستر شبکه‌های مجازی داخلی و خارجی و انتشار در رسانه‌های مکتوب یا مجازی بومی و ملی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان افزود: بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب‌های کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پارسا با تاکید بر اینکه گیلان به عنوان قطب بانوان رسانه کشور معرفی و دبیرخانه این جشنواره به استان گیلان اعطا شده است، گفت: این جشنواره رسانه‌ای با محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان و زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور از محورهای جشنواره حریم رسالت است، تصریح کرد: زن محور خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت، محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در نظر گرفته شده است، افزود: بانوان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پارسا با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است، گفت: علاقمندان از می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند.

کد خبر 6144274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha