جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

ادعاهای نتانیاهو درباره نوار غزه «رؤیای تعبیر نشده» است

ادعاهای نتانیاهو درباره نوار غزه «رؤیای تعبیر نشده» است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که ادعاهای نتانیاهو درباره مرحله پس از جنگ در نوار غزه رؤیایی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که ادعاهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره خلع سلاح مقاومت و تحمیل حاکم غیرنظامی بر غزه، فقط یک رؤیا است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

در ادامه بیانیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین آمده است که هداف از دروغ پردازی‌های نتانیاهو درباره اینکه رژیم اشغالگر سیاست قحطی و گرسنه نگه داشتن ملت فلسطین در غزه را اعمال نمی‌کند، گمراه کردن افکار عمومی است.

رسانه‌های عبری روز گذشته گزارش دادند که نتانیاهو درباره ارزیابی خود از مرحله پس از جنگ در نوار غزه گفته است: نوار غزه باید به صورت دائمی خلع سلاح شود.

نتانیاهو همچنین افزود: باید یک دولت غیرنظامی بر نوار غزه حاکم شود و نقش آن تنها توزیع کمک به ساکنان این باریکه نباشد. ترجیح این است که حکومت غیرنظامی در نوار غزه از کمک کشورهای عربی برخوردار باشد.

جنبش مقاومت فلسطینی حماس هم در واکنش به اظهارات وقیحانه نتانیاهو درباره شمار برابر غیرنظامیان و نظامیان «کشته شده» در نوار غزه، با دروغ محض خواندن این ادعا اعلام کرد که نتانیاهو با این اظهارات سخیف به دنبال تمسخر افکار عمومی جامعه جهانی و ادامه رویکرد خود در فریبکاری نخ‌نما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات و نسل کشی بی‌سابقه ارتش خود در تاریخ معاصر است.

کد خبر 6144283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha