۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اختصاص سهمیه جذب معلم در هرمزگان از برکات شهید جمهور بود

اختصاص سهمیه جذب معلم در هرمزگان از برکات شهید جمهور بود

بندرعباس- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اختصاص سهمیه جذب معلم در مناطق محروم استان هرمزگان مصداق عینی توجه ویژه رییس جمهور شهید به مناطق محروم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی معلم مخصوص شهرستان بشاگرد و جزایر استان هرمزگان در روز یکشنبه ۳ تیرماه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با مدیریت و اهتمام رئیس جمهور شهید، اتفاقات بی نظیری در حوزه آموزش و پرورش استان هرمزگان رقم خورد که اختصاص سهمیه جذب معلم ویژه بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش کشور نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی افزود: این گام‌ها بلند برای ارتقای وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش مصداق عینی توجه و ارادت خاص شهید جمهور آیت الله رئیسی به مناطق محروم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: در این آزمون ۳ هزار و ۳۳۴ نفر از داوطلبان در ۱۴ حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از بین آنان ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص خواهد یافت.

قویدل خاطر نشان کرد: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

کد خبر 6144364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha