۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش:

شرکت در انتخابات نمونه بارز بصیرت مردم است

شرکت در انتخابات نمونه بارز بصیرت مردم است

ارومیه - فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور حداکثری و شرکت در انتخابات از نمونه های بارز بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم سیروس امان اللهی صبح یکشنبه در همایش سراسری یگان‌های منطقه شمال غرب کشور در ارومیه افزود: برابر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا ر انتخابات واجب عینی سیاسی است، یعنی مانند نماز و روزه است که هر کسی باید خودش انجام دهد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند با نیرنگ و حربه‌های گوناگون جامعه را مورد هجمه قرار دهند که ارتقا بصیرت خانواده‌ها، و اقشار مختلف کارکنان می‌تواند نقطه قوتی برای جلوگیری از ضربه دشمنان باشد بنابراین نیروی انسانی توانمند و بصیر می‌تواند این مدل تهدیدات را خنثی کند و شرکت در انتخابات از نمونه‌های بارز بصیرت است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با حضور پرشور خود باید به دنیا نشان دهیم که مردمی آگاه، بصیر، عاقل و عاشق اسلام و قرآن، و ارزشهایمان هستیم.

در این همایش رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا نیز اظهار کرد: حضور پرشور سربازان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات، بی‌شک مایه‌ی مباهات و افتخار خواهد بود.

حجت الاسلام جواد جاهد افزود: قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا، در عرصه انتخابات در تمامی اماکن نظامی خود اعم از پادگان‌ها و منازل سازمانی مشارکت پرشوری خواهد داشت و با حضور حداکثری و زودهنگام کارکنان در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری خود را بر تمامی جهانیان نشان خواهد داد.

کد خبر 6145003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha