۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳

انارکی محمدی مطرح کرد؛

فعالیت غرفه‌ سرگرمی کودکان در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر

فعالیت غرفه‌ سرگرمی کودکان در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر

شهردار منطقه ۱۲ می‌گوید غرفه‌ای ویژه سرگرمی کودکان در پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر تعبیه شده است.

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهمونی کیلومتری غدیر 1403، گفت: موکب منطقه ۱۲ با طول تقریبی ۷۰ متر در خیابان انقلاب نرسیده به زیر گذر میدان امام حسین (ع) و مقابل فروشگاه قدس دایر است.برنامه های این پردیس متنوع هستند و پیش بینی ما این است که کودکان به همراه خانواده ها و بزرگ تر بتوانند ساعات خوشی را در کنار هم در این پردیس سپری کنند.

وی افزود: مجموعه شهرداری منطقه ۱۲ با توان واحد های مختلف خود در این مراسم در خدمت شهروندان قرار می گیرد. متولیان اداره سلامت در غرفه ای با همین عنوان خدمات تست فشار خون، اندازه گیری قند خون به شهروندان ارائه می دهند. توزیع بسته های آموزشی سلامت محور از دیگر برنامه های این بخش از پردیس فرهنگی منطقه ۱۲ خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه گفت: غرفه ای ویژه سرگرمی کودکان در پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تعبیه شده است. در این غرفه که ویژه کودکان و خانواده ها طراحی شده است برنامه هایی مانند قصه گویی، نقاشی، بازی و سرگرمی برگزار می شود. همچنین برای نوجوانان نیز در غرفه ورزش برنامه های ویژه ای داریم. تجهیزات ورزشی متناسب با بازی های گروهی تامین شده تا خانواده ها در کنار نوجوانان شان بتوانند لحظات شادی را در جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری سپری کنند.

انارکی محمدی گفت: برای تکریم فرهنگ اقوام و استفاده از موسیقی شاد و فرهنگ جشن و سرور این اقوام اصیل ایرانی سیاه چادر ایل بختیاری در پردیس فرهنگی شهرداری منطقه در روز برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری برپا می‌شود. اجرای موسیقی شاد ایل بخیتیاری، آشنایی با فرهنگ برگزاری مراسم شادی در این قوم و پذیرایی با سوغات این قوم اصیل ایرانی از برنامه های این سیاه چادر است.

وی در پایان گفت: منطقه ۱۲ در در روز با شکوه مهمانی ۱۰ کیلومتری میزبان ۲ استیج رسانه ملی واقع در میدان امام حسین (ع) و میدان فردوسی است. خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده این مراسم از شبکه های متعدد به طور زنده از رسانه ملی پخش خواهد شد و حضور میلیونی شهروندان دلگرمی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد شود.امیدواریم که از این مراسم قاب های ماندگار زیادی برای تاریخ بلدیه به یادگار باقی بماند.

کد خبر 6145221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha