۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

رییس اداره تبلیغات شهرستان کمیجان:

عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا در شهر میلاجرد توزیع می شود

عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا در شهر میلاجرد توزیع می شود

کمیجان_رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان با اشاره به برگزاری پویش همه میهمان مولا و پویش مردمی به عشق علی (ع) گفت: در شهر میلاجرد، روز عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا بین مردم توزیع می‌ شود.

حجت الاسلام حامد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های عید غدیر در شهرستان کمیجان گفت: در ارتباط با مناسبت‌های مختلف از جمله محرم، نیمه شعبان و دیگر مناسبت‌های مذهبی اقدامات قابل توجهی انجام شده و صدا به گوش جهانیان رسیده است اما متأسفانه در خصوص تبیین عید غدیر به ویژه برای نسل کودک و نوجوان کم کاری شده است.

وی افزود: در این راستا پویش‌های مختلفی همچون پویش نوجوانان غدیری در سطح شهرستان، روستاها و محلات ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان، پویش همه میهمان مولا و پویش مردمی به عشق علی (ع) را از دیگر برنامه‌های عید غدیر عنوان کرد و گفت: موکب‌های این شهرستان در سطح شهر، روستاها و محلات برنامه‌های پخت غذا، توزیع شربت و شیرینی و برنامه‌های شاد اجرا خواهند کرد و در شهر میلاجرد همزمان با روز عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا بین مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره بر ضرورت احیای غدیر گفت: باید یک حرکت عظیمی را آغاز کنیم تا ولایت و محبت امیرالمومنین علی (ع) جهانی و در قلب و دل‌های تمام انسان‌ها ماندگار شود.

کد خبر 6145310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha