۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

فرمانده انتظامی هرمزگان:

نظم و امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

نظم و امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان امنیت انتخابات را خط قرمز پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی همراه و همگام با هیات اجرای و نظارت بر انتخابات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو که در اجرای قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری در این برهه از زمان برگزار می‌شود بهترین و شایسته‌ترین فرد که کفایت و لیاقت لازم را برای اداره امور کشور داشته باشد انتخاب شود.

وی افزود: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری چهار مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهمیت بالایی در انتخابات برخوردار هستند و نیروی انتظامی این افتخار را دارد که به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات، این مأموریت خطیر و حساس را به انجام برساند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری همه دستگاه‌هایی که در بحث امنیت مسؤولیت دارند از جمله سپاه و بسیج، دریابانی، دستگاه‌های قضائی و امنیتی، انشاالله همه دست به دست هم خواهیم داد و با برنامه ریزی هدفمند، این انتخابات را برگزار و امنیت آن را فراهم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: در سایه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: بر خود واجب می‌دانیم بر اساس قانون و اختیاراتی که امروز به نیروی انتظامی واگذار شده با هر نوع بی نظمی و اخلال، قاطعانه و ضابطه مند برخورد کنیم و این انتظار را داریم که متولیان امر تبلیغات، کارهای ستادی خود را در چهارچوب قانون و ضوابط انجام دهند.

سردار جاویدان بیان کرد: در استان هرمزگان یک هزار و ۴۵۰ شعب اخذ رأی خواهیم داشت و بالغ بر ۶ هزار نفر از همکاران بنده در مجموعه انتظامی، دریابانی و بسیج امنیت این رخداد بزرگ را تأمین خواهند کرد.

کد خبر 6145322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha