اذعان اولمرت به توان مقاومت فلسطین

اذعان اولمرت به توان مقاومت فلسطین

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به توان مقاومت فلسطین و اراده فلسطینی ها علیه این رژیم اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.

وی در جدیدترین اظهارنظر خود گفت: ما فلسطینی ها را دست کم می گرفتیم و فکر می کردیم که آنها نمی توانند کاری علیه ما انجام دهند و ما باهوش تر و قوی تریم اما در نهایت آنها به ما حمله کردند.

پیش از این نیز «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: جنگ علیه جنبش حماس شکست خورده است و باید متوقف شود و اسیران [صهیونیست در نوار غزه] باید از طریق یک توافق سیاسی بازگردانده شوند.

او صهیونیست ها را به تظاهرات گسترده علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی فراخواند و گفت: یک میلیون تظاهرکننده باید بسیج شوند و ۵۰ هزار معترض باید در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تجمع کنند و کابینه را از کار بیاندازند.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی افزود: باید به دنبال راه حلی بود که اسیران بازگردانده شوند و کابینه اسرائیل تغییر کند. تنها راه آزادی اسرای اسرائیلی در غزه، توقف جنگ است. نتانیاهو یک نخست وزیر شکست خورده است و باعث ویرانی استراتژیک می‌شود و به هر شیوه‌ای که شده باید او را تغییر داد.

کد خبر 6145368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha