۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۵

پزشکیان:

قول می‌دهم هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم

قول می‌دهم هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه) در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری است.

در ابتدای این همایش محسن هاشمی رفسنجانی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف جامعه گفت: آقای خاتمی تصمیم گرفتند در این انتخابات با جدیت شرکت و از پزشکیان حمایت کنند و امیدوارم که شاهد پیروزی آقای پزشکیان باشیم.

وی با اشاره به وخیم بودن اوضاع جامعه اظهار کرد: در سال‌های اخیر در شرایطی قرار گرفته‌ایم که هر ساله سفره مردم دچار کمبود شده و در سطحی قرار گرفته که متأسفانه فقر در کشور در حال فراگیری است.

هاشمی با اشاره به وعده‌های دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تشریح کرد: در مناظره‌ها دیدم یک نامزد قول طلا و دیگری سعی می‌کند زمین تقسیم کند ولی آقای پزشکیان قولی که نتواند انجام دهد، از دهانش در نیامده است؛ او آمده که ابتدا رأی مردم را به دست آورد و با همت و پشتوانه مردم مطالبات آنها را با نظام و حاکمیت و مسئولان ارشد در میان بگذارد و بتواند با جلب اعتماد آنها کشور را نجات دهد.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به فرامتن انتخاب شدن پزشکیان به عنوان رئیس جمهور آینده ایران گفت: مردم با رأی به پزشکیان یک پیام جدی به صورت رفراندوم به حاکمیت می‌دهند که خواهان تغییر جدی در سیاست‌های کلی کشور هستند.

شریفی زارچی فعال فضای مجازی در این گردهمایی اظهار داشت: شما دانشجویان گفتید که سفر چرا بمان و پس بگیر. دوستان عزیز من اکنون فرصت بین رأی دادن و رأی ندادن نیست. رأی ندادن یعنی رأی دادن به کسی که خواهان حذف و اخراج است.

بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم والیبال ایران در حمایت از این نامزد انتخاباتی گفت: آقای دکتر پزشکیان در تمام ایران به خاطر صداقت خود و اینکه حرف مردم را می‌زنید موج ایجاد کردید. این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

محمدرضا خاتمی سیاستمدار اصلاح طلب نیز عنوان کرد: امروزه در جمع‌های ما یک نکته مشترک وجود دارد. نگرانی برای ایران. این وضع ایران مطلوب ما نیست.

وی افزود: رأی دادن ما به معنای مشروعیت بخشیدن به خیلی از چیزها نیست. ما برای دانشجویانی رأی می‌دهیم که امروز از تجربه و دانش آنها محروممان کرده‌اند. ما برای زنان خانه داری رأی می‌دهیم که اسیر خانه شده‌اند. ما برای کودکان کار رأی می‌دهیم.

خانواده شهید علی محمدی هم در سالن حضور دارند و از پزشکیان اعلام حمایت کردند.

در ادامه این گردهمایی، مسعود پزشکیان پس از حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع هواداران خود اظهار داشت: من به عنوان یک فرد معمولی ایرانی در میان شما قول می‌دهم که صدای کسانی باشند که صدای آنها را نمی‌شنوند. قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم. قول می‌دهم جلوی کسانی که با خواهران و مادرانمان در کوچه و خیابان برخورد می‌کنند بگیرم.

وی افزود: قول می‌دهم که مثل مناطق محروم و کارگران و همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، پیگیر دردهای آنان باشم. بنده صادقانه با شما صحبت می‌کنم. بنده همان موقع که نماینده بودم، اگر برای یک ایرانی مشکلی به وجود می‌آمد پشت تریبون بدون واهمه از آن دفاع می‌کردم. اگر مردم به من رأی بدهند با آنان خواهم بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این قول را به شما بدهم که هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم. مردم چرا ناراضی هستند؟ تا زمانی که تبعیض وجود دارد سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم را ناامید کنیم. کسانی که به واسطه همین تحریم‌ها میلیاردها در حساب خود قائم کرده‌اند.

پزشکیان در ادامه با کنایه به علیرضا زاکانی دیگر نامزد انتخاباتی تاکید کرد: کسانی که می‌گویند نمی‌گذاریم رئیس جمهور شوید مردم به شما نشان خواهند داد که چه کسی رئیس جمهور می‌شود.

گردهمایی منظور به علت گرمای بیش از حد سالن رو به پایان است و مجری برنامه پشت تریبون ضمن نام بردن از مدعوین که امکان سخنرانی برای آنها فراهم نشده است از حاضرین در گردهمایی عذرخواهی کرد.

کد خبر 6145801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      0 0
      آقای پزشکیان از الان داری از افرادی استفاده می کنی که کارنامه بدی دارند چطور می توانی قول بدهی